Reklama
 
Blog | Stanislav Zahradníček

Nekalá obchodní praxe Mountfieldu

Přišel jsem do prodejny Mountfieldu a rozhlížel jsem se. Upoutaly mne cenovky a řekl jsem: „I v Mountfieldu přišli těsně po Vánocích se slevami.“ Ale chyba lávky.

Nahoře na cenovce je vždy slabým černým písmem cena, která je přeškrtnuta – zdůrazňuji přeškrtnuta. Pod tím je tlustým písmem ve žlutém orámování cena nižší. To všude – myslím tím seriózní obchod – znamená, že jde o slevu. Jak se ve skutečnosti mýlím. Cena se totiž nesnížila, dále trvá. Jen Mountfield tak prezentuje, že po zatočením „kolem štěstí“ zaplatíte maximálně tuto „zdůrazněnou“ cenu. Když si vytočíte vyšší číslo než 12%, pak zaplatíte méně. Člověk používající brýle, který je v prodejně nemá na nose, lehce tuto slabě prezentovanou informaci přehlédne. Podle mne je toto klamavá, nekalá praxe – spíše řečeno PODVOD a matení zákazníka. Myslíte si to také?

Reklama